Härliga Fredag, med mat, shopping o bond

Älskar fredagar! Speciellt om man är arbetslös och man är leeedig hela dagen!
(missförstå mig inte nu, jag vill ha jobb men det är skönt o vara ledig på fredagar)

Dagen ser ut på följande:
* Promenad med vovven i snöstormen

* chili Thai med föräldrarna (mums)

* Vänta på Anton

* Åka till Jkpg :D

* Hem

* Kolla golden eye som jag har lääängtat efter att få se...Hahah jag älskar James Bond filmerna ;)

Tänkte ta fram de snyggast Bond genom tiderna. Kör top tre, börja med tredje platsen.




Tredje plats - Roger Moore



Andra plats - Daniel Craig




Första plats - Pierce Brosnan

Ni måste erkänna att han är den bästa och snyggaste bond genom tiderna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0