Hemmadotter

Jobbar som hemmadotter just nu :P Ha faktiskt lagat mat två dagar nu! Förra veckan städade jag näästan hela  huset och då menar jag städa ! Typ dammsugit, skurat, dammsugit igen och dammat. Rätt duktigt :)

I dag fick jag dock ett tråkigt besked...hade ett jobb på g, men de behövde inte folk just nu, utan till våren...När fan är det vår då? Jag vill veta när det börja bli aktuellt så man kan ligga på lite då.

Drömde om när jag fick min första lööön ;) Vet exakt vad jag ska köpa då! :P En canada goose jacka ;) Fick en peak performance jacka av Anton men den va liite liten i armarna så ville ha en storlek större men då fanns ju inte nån jacka kvar. Kollade i jkpg, växjö, kstad meen aja såå blev lite sugen på att lägga på några tusen lappar och köpa en goose jacka ist :) Sen ska jag köpa ett par klackskor som jag länge ha tänkt på att köpa ! Vill ha peeengar nu!!

I helgen blir det stugan i hällevik/mjällby :) Ska bli sååå skönt att komma bort. Slappnar verkligen av där nere! Blir nog lite shopping i Kstad oxå :)

Nu ska jag fixa till mej lite efter den kalla promenaden med vovven och sedan åka ner till maxi och handla fika till fotbollen :)

Ha det!

/Malin



Utanför stugan :)


Havet vid stugan :)



Bobby i stugan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0