Kall som en ...isbjörn

Usch fryser så sjukt mycket!! Hoppade in i duschen innan för att duscha 50 grader så jag fick igång min blodcirkulation.

Sovit riktigt dåligt. Börjat få panik för jobb nu igen. Kändes ju verkligen som jag nästa hade ett jobb och nu tappade jag allt...Usch ha inte ens lust att träna, vill bara ligga hemma under täcket. Fast min dåliga livslust så har jag ändå städat hela huset och bäddat rent på mitt rum. Sen gick jag en lång promenad med Bobby.

Tänkte att alla ni där ute som läser min blogg kan få lite självförtroende i dag :)
Snäll jag är! Så tänkte visa en bild på fula mig! ;) Dock har jag världens skönaste tröja som är perfekt till senasommarkvällar i sommar eller till en varm vårdag :) Äääälskar den! Den är blå/vit randig inte svart som den ser ut som på bilden. Aja nu ska jag packa till träningen!
Ha det!

/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0