Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting, tisdag ser jag ...

Bläää! Hatar Måndagar! Aja har iaf skickat i väg mitt cv till ett arbete nu iaf. Tänkte jag kunde ringa dem i morgon så dem ha chans att kolla igenom mitt cv. Sen tänkte jag åka till badhuset men känns som det blir i morgon. Vaknade med världens huvudvärk :/. Som straff att jag inte åker dit så ska jag skriva klart min intervju till kriminologi kursen. Nu fan ska jag göra det! Har släppat på det ett bra tag nu. Nog om min jobbsökan och tenta.

Vi förlorade mot Nässjö. Vi va as kassa! En riktigt tråkig match. Det kändes så sjukt bra på uppvärmningen men aaa...

Guud vad suur jag är! Räcker med skrivning idag.

/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0