Mina ben...!!

Fyyy vad tränarna plågar oss!!

Ha kört löpning och styrka både mån och tisdag. Sen var jag så dum att jag gick till gymmet igår och sprang 5 km och körde hård styrka. I dag trodde jag att det endast var spel för en gång skull...men icke. Tre äckliga varv på "Helsingborgare". Mina vader mår inte särskilt bra nu iaf :P Fast man känner ju sig stolt efteråt. Nu förtjänar jag att gå ut till helgen och fira min 20 års dag :D

Nu har jag iaf duschat en lååång dusch. Som består av hårinpackning, rakning, och filning.
Så nu fundera jag på att gå och lägga mig. Är helt slut efter träningen och duschen ;)

Ha det!

/malin



Bjuder på en ful fyllebild ;)Fråga inte vad vi gör för något :P Kristianstad -10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0