Ny god vana! :)

Jag har börjat med en ny god vana. Fullkornsknäckebröd med kokt ägg på ! As gott och nyttigt. Jag och mitt fotbollslag fick en kostrådgivning av tränarna. Vilket var intressant att lyssna på och man lärde sig en del iaf. Ägg är nyttigt + fullkorn och nyckelmärkta varor så satsa på det nu förtillfället.

Dagen har varit helt ok..Varit på arbetsförmedlingen. Satt i 1½  timme och lyssnade på allt jag redan visste, mindre skoj. Nu väntas dock en lång promenad med vovven i det fina vårvädret! Sen blir det att träffa jobbcoachen. Han kommer att bli stolt över mig. Har sökt rätt många jobb och till och med hunnit med en jobbintervju.

Efter jobbcoachen blir det att biffa till sig på gymmet med vännen Elin :) Försöker fixa till mina armar och mage.

Ha en soooolig dag!

/ Malin



sitter i köket och äter knäckebröd ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0