Inga barn gjorda här..

Här har det varit dött ett tag nu! Men är hemma nu! Fotbollen och träningen måste jag ju ta tag i så nu ska jag vara hemma för det mesta! Vill dock åka till götet, vet inte om jag vill festa eller om jag vill till liseberg..eller kanske bägge ? :)
Igår startade jag min bantningsveckan iaf. En vecka med fettsnålmat, inget godis eller chips...Kommer aldrig klara det. Men jag ska iaf försöka till fredag. Just det! Jag har typ äntligen blivit frisk! :D så i morgon ska jag palla mig iväg till gymmet för att köpa ett halvårskort igen :) Ha saknat gymmet och speciellt fotbollen!

Annars i dag har jag hunnit med två lite längre promenader, en själv på morgonen och en med jennsan. Nu har jag stekt lite och ska snart sätta i gång o städa. Jag städar jämt när jag är ensam hemma. Sjukt, som i går, en lördag! Rensade ut ett rum och plockade med det hela kvällen, EN LÖRDAG! Jag börja ju bli gammal...

/Malin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0