saknar...

,..fotbollsträningen. Ha åkt bort själv nu i några dagar o skotttränat, sprungit och kört styrka. Fast är inte så kul att göra det själv. Eftersom jag inte kunde spela de två sista matcherna så är jag så sjukt taggad inför fotbollsstarten igen! Få bara hoppas att skitknäet håller säsongen ut, sen bli det nog operation. Nog om fotboll.

Igår fick malin en sån lust att bara göra av med pengar. Så jag stack in till sölvesborg för att storshoppa...Jag fick inte med mig något hem! Hittade verkligen ingenting. Visst det va bra att jag höll i pengarna, eftersom jag vill hitta på lite annat i sommar men något kunde jag väl ha hittat. Jag bli så..lycklig i hela kroppen när man har hittat något som man verkligen är nöjd med. Haha jaa jag är tjej.

I dag blir det en lugn dag iaf :) kanske åker hem? och sen redan på torsdag åker tillbaka :P Min moster som ha varit här åker hem idag så fundera på att åka med henne och sen åka med brorsan o jennie tillbaka :) Få se hur det blir !


/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0