underbara sommar !

Jag njuter nu! Min sommar har börjat så bra! :) Cypern och nu stugan, där jag verkligen bara slappna av :) Ha inga jätte stora planer vad sommaren kommer att erbjuda mer, men blir åhus på fredag, nästa vecka kommer linnea ner till stugan så blir nog nån utgång och kanske malmö :) Sen hoppas jag på en gbg-tripp lite senare i sommar ! Allt är verkligen perfekt...eller nästan iaf :P

Cypern va underbart! riktigt fina stränder, havet va underbart, trevligt folk, och god mat! Det jag känner är att jag tycker det är kul o festa o så men jag njöt mer av att bara ta det lugnt o sola och bada. Visst vi festade och hade as skoj men jag känner att jag inte riktigt ha det behovet att festa hela tiden, utan även njuta av att man är hemifrån och få ha semester :) Nästa resa så vill jag åka till ett paradis och lägga mer pengar på att miljön är underbar än att åka till ett festställe. Fast visst, jag skulle ha klarat mig på 2 000 nere i cypern. Man blev verkligen bjuden på allt. Om vi inte skulle ha ätit ute varje dag o shoppat så skulle jag klara mig lätt på 2 000 ;) Skönt o vara tjej ibland!

Vi träffade iaf några riktigt sköna killgäng där nere :) Första kvällen fick vi följa med på en barrunda med två killar som jobbade där nere. Blev en billig fylla :P Gick igenom flera barer och blev bjudna i samtliga.

Sen träffade vi några sköna killar på hotellet som vi hade några förfester med. De va även snälla o hängde med mig till havet medan en viss person låg hemma på hotellet och inte mådde så bra ;)

Slutsats: Älskar cypern! Kommer att åka dit igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0