blandat skit.

usch jag eller främst min kropp mår inte bra. Kan knappt äta något. Känner mig snurrig efter helgen och vill bara ligga och dö . Fast det är det jag gör på jobbet typ. Började jobba vid halv tio innan de sov jag, stekte i solen och läste bok. Nu är vi klara med det vi hade så bli väl samma som innan då.

När jag kommer hem ska jag tvinga mig själv att städa rummet och slänga i allt som ska tvättas i tvättmaskinen för att sedan börja packa inför resan :) Är faktiskt inte jätte taggad. Blev mycket alkohol i helgen och lite sömn. Fast snackade med en från laget igår som nyss kom hem från cypern. Hon sa att det va så sjukt underbart och de festar satan där nere! Finns ett äventyrsbad som typ är som liseberg fast på vatten då! Jag och Jennifer kommer att älska det  ;)

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0