Ensam hemma

Jaha nu stack mammsen och pappsen och bobby ner till stugan.. så känns lite ensamt här. Kan tycka att det är rätt skönt ibland men inte nu för tiden. Ringer typ alla jämt nu och vill tjabba men ingen verka vilja prata med mig??..jaa jag kanske är tråkig men lite kan de väl stå ut med ;)

I morgon efter jobbet så kommer jag att njuta satan! Då känns det verkligen som jag ha semester. Ha ju fyra dagar kvar efter i morgon, men den veckan kommer jag inte bry mig ett skit om ! Kommer bara se fram mot fredagen :D Cypern, cypern. Meen så slog det mig...vad fan ska jag göra efter resan? Alla jobbar och jag måste spara mina pengar. Hmm. Liseberg och malmö måste det bli i sommar iaf :)

Nu kommer jag inte skriva mer fram till söndag! ciao ciao

/Malin





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0