Ett år sen...

...jag stekte i solen i Grekland, ett år sen den eviga singeln inte var singel längre. Sjukt vad tiden går.

I dag ska jag inte jobba efter mitt jobb, utan sticka ut med hunden först sen gymmet! :) Hinner bara dit på onsdagar...lite tråkigt, men men. Bli löpning iaf, tror inte jag palla en mil, ha lite ont i halsen så ska ta det lugnt.

I dag är det oxå en smaldag! När man är rätt nöjd med sin kropp, vill säga :) Jag ser rutorna i dag! Ni kanske inte se dom men jag gör det ;) Man känner dom iaf (och se dom!). Jobba på lite extra så kanske kanske kanske (jag tror inte det, men kanske) jag kan ha några "riktiga" rutor i cypern :) De lär ju ändå försvinna där nere direkt..hade inte tänkt att träna så mycket mer än att dansa lite ;)

11 dagar och tre timmar kvar nu :)


/Malin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0