Fotbollssäsong över...

..innan hösten iaf. Blev skadad när jag äntligen fick vara med o lira i b-laget. Drog med mig mamma,pappa och Elin tidigt hem från stugan, som inte blev allt för glada för det. Sen sätter jag mig direkt när vi ha kommit hem för att åka till waggeryd och spela match. Jag värmer upp, känner mig riktigt pigg i benen! Ska spela mittfält där jag trivs bäst! Spelar fem min, sen PANG! Funderade faktiskt på att fortsättta spela, men hör Puttes röst,- Byt , byt , byt , vi ha match i mon.  Så gå faktiskt självmant ut?! Ha aldrig hänt innan :P När jag sedan stelna till så gjorde jag nog rätt val ändå. Hoppa på kyckor igår men skippa nog de i dag, känns faktiskt mkt mkt bättre! Fast ha lovat att sticka upp till sjukhuset. Blä. Tur att man ha så positiva föräldrar oxå. Så fort pappa såg mig så sa han japp där va den fotbollen. FF:s tränare sa att nu kommer jag vara borta ett år! Snälla människor...

Va iaf bra i Mjällby =) Vi shoppade rätt mkt både jag och Elin :) Det va mysigt :P Köpte inte det jag skulle men nästan..

ett par shorts

ett linne

en magtröja/t-shirt

en träningströja

en klänning

en body lotion - kokos :)

puder, borste

en fotboll

:D Jag är nöjd iaf


/Malin

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hoppas du börjar spela tidigare än om ett år iaf :P

2011-06-21 @ 07:10:17
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0