Helg

Helt underbart med helg! Ska njuta för fullt. Vill bara åka ner till stugan och bara ...vara. Blir stugan i morgon efter matchen. För första gången i mitt liv så vill jag inte spela matchen. Vi var såå sjukt jävla dåliga förra matchen så jag ville sluta spela fotboll. Fick värsta utbrottet på träningen dagen efter oxå...Tränaren fick ta ett snack med mig. Usch hur kan jag gå in så hårt i ett spel? Vi spela ju fan bara div 3 men ändå så brinner jag så sjukt mkt för det. Aja hemma match i morgon mot egnarhem. Kommer bli en fysisk match tror jag. Aja nog om fotboll.

Har iaf varit hemma oss Hanna i min förra klassen och grillat :) Va jätte mysigt! Kul att träffa andra männsikor som man inte bruka umgås med. Blev dock väldigt trött nu så ska snart hoppa i sängen. Blir mammsen och pappsen säng idag ;) Älskar att breda ut mig :P

Fick hem mina skor i dag förresten. Ja, jag är störd. Ett par klackskor till. Ett par rosa. Fast vet inte ...Haha visst jag gillat dom, men de är fulsnygga. Rätt coola ändå. Sen blir jag ju kär så fort jag ser ett par klackskor så kan ändå inte lämna tillbaka dom. De passa bra med de andra skorna ;)

/Malin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0