Milen

Invigde mina nya dojor med att springa milen! Aldrig blivit så svettig i hela mitt liv. Meen gud vad skönt det är nu efter. Hela linnet är blött av svett! haha fast fan vad nöjd jag är. Ha inte sprungit på riktigt länge så kändes bra att göra en urladdning :) Vann över henne jämte mig oxå! Kändes gytt ;) tävlingsmänniska - jaa.  Dom nya skorna gjorde att det kändes jätte lätt att springa oxå, så de få mer än godkänt:)

Nu resten av kvällen blir det en kvällspromenad med bobby och sen städa mitt rum, som är fullt med kläder över hela golvet. Sen ska jag lägga mig...Va lite trött i dag på jobbet :P

/Malin



Snygg, svettig, osminkad malin med sina nya dojor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0