Motiverad

Varje gång jag kolla på fotboll och det lag jag håller på spela väldigt bra blir jag sjukt motiverad att försöka bli en bättre spelare! Det kvittar om det är som i dag svenska landslaget eller om det är några herrar som spelar. Vrf nämner inte jag några damlag? Joo för vi tjejer är faktiskt väldigt dåliga...Jag erkänner. Om jag få välja att titta på div.6 fotboll eller damfotboll, så väljer jag div.6. Dels då för de är bättre spel och att det kan hända vad fan som helst i en div 6 match. Ofta bli det bråk, nån utvisad och nån gör nåt sjukt mål eller miss ;) Sånt är kul!

Ska iaf börja satsa på lite löpning nu! Ha mest tränat styrka och sånt, men vill få upp flåset lite så i morgon åker jag bort till teamsportia och köper ett par nya dojor, löpaklocka och en ny fotboll :) Skulle vara kul om nån ville vara med och skjuta inlägg så jag kunde öva på att nicka ! Ha inte gjort mål på jätte länge...Förra matchen skulle jag lätt gjort det. Aja nog om fotboll och träning nu!

Åkte hem till Jennifer efter fotbollsträningen innan i kväll. Tänkte vara lite snäll så köpte med lite godis till sjuklingen. Trodde bara hon hade feber, men hon hade tydlingen magsjukan. Hon blev väl inte överlycklig av godiset. Men min tanke var ju faktiskt väldigt snäll :) På lördag ska hon och jag gå igenom resan! Ska bli så sjukt kul!! Se fram mot hela min sommar! Ha mkt planerat :)

/Malin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0