mycket att göra!

Den här dagen ville jag bara njuta av! Typ gå och köpa nån cider sätta mig på altanen och njuta. Kanske bli så ikväll klockan elva då men Malin kommer att vara riktigt stressad i dag. Först jobba och njuta där :) För det kommer jag att göra! Sen måste jag ner snabbt till staden för att handla; solbrillor, KLÄNNINGAR!!!, trosor, body lotion, solkräm och lite annat smått och gott. På två timmmar ska jag hinna köpa det. Sen när jag kommer hem mååste jag börja att packa. Jag är verkligen sämst på att packa. Ta alltid med mig typ 10 kilo mer än vad jag behöver. Ska iaf försöka tänka att jag ändå inte kommer att använda allt. Gick inte jätte bra när jag började lite lätt igår, packade ner typ 6 linnen! Jag kommer ju inte att använda det...Sen insåg jag att jag inte hade några klänningar! Bara höstklänningar, så fick lite panik! Måste hitta några fina sommarklänningar idag!

Jaja om typ 9 timmar har jag sooommarlov! (Arbetslös) :D Om typ två dygn är jag i cypern :D


/Malin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0