sex!...

..arbetsdagar kvar nu! Fy fan vad underbart! Fast kommer att vara mina sex längsta arbetsdagar. Igår t ex, gjorde vi inget(!) till klockan kvart över ett! Jag lyckades somna 20 min sen satt jag och gäspade hela jävla dagen. Skicka hem oss med lön! :P

Jaja 1 ½ dag kvar nu innan midsoooommar :) Ska bli sjukt mysigt...mysigt kanske är fel ord men sjukt...kuligt :D

Knäet kanske jag bör ta upp! Känns hur mycket bättre som helst! Blev inte sjukhuset igår eftersom akuten öppnade vid tio?? Sjukt ju...Jaja ska upp till mitt sjukhus här i shetlanda idag. De kommer inte att göra något, men men kanske skicka upp mig till eksjö. Ska överdriva satan ha tränarna sagt så jag få hjälp med det :P


/Malin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0