skriva av sig...

Behöver skriva av mig lite...

Jag är en person som tänker lite för mycket. Det dumma är bara att jag tänker att andra ska tänka ut vad jag tänker. Hängde ni med? Aja iaf vi tjejer tänker typ likadant...nästan alla då. Vissa tänker mer som killar. Killar tänker det som man säger till dom, vilket egentligen är rätt, men ändå helt fel. Om nån fråga är du sur, när man typ inte säger något och visa med sitt kroppspråk att man inte är så glad, så säger man ju för det mesta alltid - neej jag är inte sur, för det borde väl personen märka att man är eller??
Ofta, så tänker killen då (det känns som de tänker så iaf), okej vad bra då släpper vi det. Sen finns det några tjejer som är exakt likadana. Som inte riktigt kan läsa av eller tänka för sig själva - aa hon kanske är sur för jag har gjort något..eller inte gjort något. Japp vilka problem va ;)
Ne men det kan vara så sjukt skönt att veta när vissa personer gör sina val i livet. Det bli lättare för de andra runt om att veta hur de själva ska agera.

Blev ett tag där man inte funderade något på vad som hade varit, men så kom ett sms och man va tillbaka till funderingarna. Men nu har jag bestämt mig! Jag ska inte bara vänta på att andra ska göra sina val utan jag gör mina val här i livet oxå. Jag ska inte tänka mer.

Ni behöver inte bry er om inlägget, va bara tvungen att få ut mig. Så nu är jag tillbaka ! :)

Jag ha inte tänkt så mycket på midsommar eftersom jag har längtat så till resan till cypern. Men ju mer jag och Elin har diskuterat och snackat om öland ju mer längtar jag! Vi två kommer ha så sjukt kul! Ska bo i hennes husvagn på grönhag :D Hoppas att det bli riktigt bra väder så man kan bada o sola lite:) Sen ska vi själv klart dricka hela tiden ;) Jag är blivit så sjukt sugen på alkohol att det är lite läskigt! Vill dricka nu i helgen men ha ju match på söndag. Sen så tänkte jag hålla mig till midsommar. Bli mycket dricka där efter eftersom resan är typ helgen efter midsommar ..tror jag iaf ;)


/Malin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0