Släkten är ...snusk?

Fan jag sov till elva i dag!! Jag är fortfarande trött och känner mig bakis (fast jag inte drack något igår). Känner mig faktiskt lite hängning. Åh neej, jag hinner verklingen inte att bli sjuk! Vaknade med täppt näsa och näsblod? Usch, det är ju lördag och jag ska ju njuta för fullt av min lediga tid.

Igår fick jag en speciell känsla när jag gick och grattade elin som tog studenten igår. Jag rös typ av stolthet! haha låter som en mamma. Men hon har varit så sjukt duktig under dessa tre år! Hon förtjänar verkligen att få njuta av sin student! :)
Efter Elin åkte jag upp till Emma i jkpg :) Hon är så sjukt skön tjej! Cool är nog rätt ord för henne. Hon kör stenhårt på sin stil och jag gillar det!

Kvällen annars bestod av som det alltid gör där uppe med släkten - snusk. Helt sjukt vad alla sätter igång och så fort någon sa något så drog alla paralleller till snusk. Fast blev en hel del skratt så det gillas :)


/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0