Äntligen !

...så har jag duschat mitt hår :) ha varit super duktigt och inte tvättat det sen...söndags efter matchen! Jag ha inte plattat det sen förra fredagen, en vecka asså! King jag är ;) Va rätt äckligt innan i dag, men vill bara försöka tvätta det högst två ggr i veckan så det inte slits så mkt. Vill ha tillbaka mitt långa hår! Då tyckte man inte att man hade så långt men nu så saknar man det sjuukt mkt.

Va och tränade innan i dag. Skönt att vara tillbaka :) Vi snackade lite om träningslägret som är nästa helg. Kommer bli sjukt kul :) Jag är ju med i spelarådet så sitter och försöker lista ut några roliga lekar. Tränarna ska få det taskigt mohaha ;) Putte (tränaren) sa att vi skulle ha ett rätt lugnt träningsläger, med mkt spel, inläggsövningar, hörnor, straffar och sånt! Kommer bli as kul ju :D Få jag komma fram och försöka göra mål :P

Ey förresten så har jag börjat kolla på resor! Fyy vad sugen jag är nu. Mamma och pappa är ju aaas bruna så vill bara boka nu ! Jag vill verkligen åka på en supa resa :P När vi va fem tjejer i Kos var vi lite för lugna tycker jag! Nu vill jag vara full hela dagarna, köpa in vattenmeloner med sprit i på stranden, shotar mer, dvs spy mer :P Nee då men göra bort mig, skapa minnen liksom. Det dumma är bara att ingen kan åka med mej! Jag som aldrig ha haft pengar innan har pengar i sommar. Problemet är bara att mina vänner jobbar, ha inga pengar eller är redan utomlands. Blev lite sugen på att fråga en i min förra klass om hon vill hänga på. VIll ju åka med nån som dricker och festa mkt, hon är king på det ;) Jaja har iaf hittat ett hotell som låg nära havet och stan. Skulle vara så underbart!! Fast fundera nästa på att ta en sista minuten resa. Roligare och spontanare, så få man se vem som kan och vill hänga på :)

Nee i morgon är det fredag och jag ha helg! Skönt med helg :) Fast längtar till söndag. Match mot Tinnis på konstgräs :D

Nu ska jag soooooova!
Ha det!

/Malin
















Bjuder på tjocka mig! Vill vara bruun som jag va i somras ! Världens underbaraste sommar :) (Kolla in mitt hår ..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0