Dum i huvuvdet,,,

Haha jag är knäpp. Mamma och pappa har köpt några chips förra helgen tror jag och inte ätit upp dem nu i helgen!! :S Så nu hade jag drömt om chipsen att jag skulle öppna ett litet , litet, litet hål så jag kunde smuggla ut några till mig själv utan att de skulle märka något då...Detta var ju då en dröm men nu efter jag ätit mina knäckebröd så gick jag fram till skåpet där chipsen ligger och tog ner dem. Sen börjar det slå till i huvudet - Va fan gör jag!? Tisdag morgon och jag tänker snochips? Duktig som jag är lämna jag tillbaka dem och är ...normal för en gång skull :)

I dag är det iaf MATCH! Jag hoppas fan att vi är bättre i dag! Annars blir jag riktigt besviken. Jag har bestämt mig för att våga mer, prata mer och smälla på mer :) Vi få se hur det går.

Förövrigt har min hund sovit i min säng i natt. Mys med hundhår när jag ska lägga mig i natt. J'vla mamma som öppna min dörr för bobby så han ska kunna hoppa upp och lägga sig hos mig. Det ännu mer sjuka är att Bobby tror att han är bossen! Om jag försöker knuffa ner han blir han as sur och morra och trycker sig as tungt ner så jag inte kan rubba honom. Speciell matte och speciell hund.

Aja nu ska jag fixa till mig ! :)

Ha Det!

/ Malin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0