En omotiverad malin dricker te

Asså jag har inte lust med något nu förtiden. Typ ett tag städade jag hela tiden, lagade mat och tränade sjukt mycket. Nu få jag tvinga mig själv ... Ha ändå varit duktig som ha dammsugit hela huset, lagat mat till mig själv och tvingat iväg mig till fotbollsträningen. Skönt nu efter.
Tog en lååång dusch, gick med hundarna och nu sitter jag nere i köket och dricker te. Hör även brorsan och hans polare skrika eftersom hv ligger under...igen ;) Lite kul, eftersom de fick välja lag först.

I morgon ska jag försöka sticka till gymmet på förmiddagen och köra mitt individuella träningspass jag har fått av fotbollen och kanske löpa en del :) Sen ska jag laga mat och sen fotboll.

Helgen vet jag inte alls hur den kommer att se ut. Bara söndag som består av lång bussfärd till norrköping för match. Min sista dag som arbetslös. Hihi känns bra nu, men kommer säkert ångra att jag inte njöt mer av min "lata" tid.

ha det!

/Malin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0