Helg juu

Helg igen ! Ha varit ute i rösa för att rasta hunden lite, sen tog vi en tripp till skedes hundbruksklubb. Bobby var faktiskt jätte duktigt! Han lyssnade och hoppade över alla hinderna och gick slalom m m , *nöjd matte :)

Det gick snabbt och bra på sjukhuset. Fast blir ändå nervös när jag bara närmar mig ett sjukhus, Usch. Har iaf varit och köpt ett knäskydd nu på team sportia. Hoppas det blir bättre än förra :) Lite senare ska jag och mamma går på stan och hon ska lukta på parfymer som hon ska beställa från taxfree och jag ska köpa en body, om jag hittar en vill säga i shetlanda... sen blir det att träffa anton :) Jennie och crille ha bjudit ut oss till rösa, så ska höra med han när han ha vaknat om han är sugen på det .

I morgon är det utgåååång :) Igår var jag inte alls taggad men blev lite små sugen i dag :) Vill bli roligt ful. Ha faktiskt blivit det de senaste gångerna, så hoppas på en till :)

Aja nu ska jag stäääda !

ha det!

/malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0