Jobb!

Jag fick jobbet! Sjukt glad och nöjd nu! Så beställde genast hem ett par rosa converseskor :) Måste tackar brorsan som fick in mig där ! Bra tider blev det också eftersom jag va rädd att jag skulle få skiftjobb men nu jobbar jag 7-4 , vilket blir perfekt! Börjar på måndag , lagom när föräldrarna sticker till Thailand... Aja hoppas iaf att det är bra övrig personal så man få ha lite kul på jobbet :)

Min dag ser ut på följande vis: Promenad med bobby, träna med mamma och sen mys med Jennifer och Elin. Vi ska kolla på film, snacka, äta majskolvar (?) och sova över hos jennifer :)

Ha det!

/Malin


Kommentarer
Postat av: Ragnarjeanett

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!

2012-06-25 @ 07:20:49
URL: http://ragnarjeanett.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0