Jobbintervju...

Nervös!! Blir inget växjö i dag, utan ska på jobbintervju istället. Han lät as bestämd på rösten så blev lite skraj och sen skulle han ju förklara vägen dit vi skulle träffas. Tror ni att jag hängde med? Ändå sitter jag bara - aaa, men dit hittar jag ju. Jag hatar mig själv. Klockan två skulle vi träffas så är iaf några timmar dit.

Så fundera på vad jag ska hitta på nu. Om jag är hemma kommer jag endast tänka och bli nervös så fundera på att ta bilen ner till gymmet. Bra plats där jag släpper alla tankar och fokusera endast på att träna. Fast man vill ju att det ska vara lite folk så man få lite motivation. Känns som det knappt är nåt folk vid den här tiden. Aja vilka problem jag ha :P

Ha det!

/Malin

(håll tummarna att jag få jobbet nu!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0