Klippt mig

Blivit av med det slitna håret nu, skönt! Känns så sjukt fräscht nu :) Även om det är lite kortare...Försöker tänka att det kommer att växa snart igen. Ska försöka toppa det igen om två månader. Gillade verkligen den frissan jag gick till i dag! Sjuuukt trevlig och bra! Mitt nya frisörsalong :)

Strax är det fotbollsträning...Inte jätte pepp men skulle vara en rätt lugn träning.

Ha varit lite effektiv och skickat in mitt cv både till elitfönster och sapa nu. Pappa stack även ner till sapa och snackade med några. Hoppas jag få sommarjobb där iaf! Även skickat in till vikingsbed i landsbro. Ska försöka ta mig i kragen och ringa både de och elitfönster i morgon eller till och med besöka elitfönster.

Aja nu ska jag stoppa i mig nåt ...i munnen asså ..hahaha jag är störd.

/Malin



Inga slitna toppar där inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0