Myskväll med vänner :)

Jennifer ringde mig 16.01 och sa att jag hade lovat henne en myskväll. Hur pepp tror ni jag va då? Jag sa att jag inte ville träffa nån, ville bara kasta mig i sängen och tycka synd om mig själv (jag vet jag är klen som inte klara av att jobba, utan att klaga hela tiden). Tur väl så övertalade hon mig rätt lätt ändå.

Vi åkte och handlade donken mat (usch) och godis (mums) :) Sen hyrde vi en film..hmm kommer dock inte ihåg vad den heter, men den va bra :) Lätt och rolig film. Nu är jag nyss hemkommen från en promenad med hunden. Fick lite smådamp och sprang över ängen med bobby. Självklart snubblar jag, men det va faktiskt mysigt att ligga där en stund och bara kolla på stjärnorna (jaa, jag är speciell). Nu sitter Elin och Jennifer uppe vid tv och vänta på mig och Bb (Big brother) .

Ha det!

/Malin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0