Tystnaden

Usch vad seg jag var i dag! Men men jag klarade det jag skulle göra så det va bra! :) Bli trött av vädret. Kunde det inte bli vår nu som det såg ut att bli! Nu ha det ju börjat o snöa igen...

På gymmet så tränade min granne där. Han ha en hund som jag va ute och gick med när jag va lite yngre typ 15/16 år. Så har ju varit inne i hans hus och vi ha ju snackat liet och så. Nu när man träffas där blir det as pinsamt vi hälsar och sen kom han och stretchade samtidigt som jag. Så han frågade typ om träningen hade gått bra och jag svara jaa det ha den. Sen... blir det den där jobbiga tystnaden där bägge två tänker som fan för att hitta på något att prata om. Haha jag löste det genom att gå. Jag hatar den jobbiga tystnaden. Få alltid lite små panik då och bruka göra bort mig genom att säga något helt sjukt. Aja nu vet ni det haha jag är knäääpp :)

Gör iaf mat till mig själv nu :) Lövbiff, klyftpotatis och en currysås , mums!

Ha det!

/Malin



Blek. svettig och snygg :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0