Nykter - Onykter

Jag är så sjukt slitet...Måndagar brukar ju vara värst eftersom man ofta sover lite längre på söndagsmorgonen, men jag är helt förstörd nu efter två dagar. Va det lördagskvällen som gjorde det? Varför dricker jag alltid så mycket för? Bli ju bara dumt för jag säger ju allt till alla utan att tänka mig för innan. Visst ibland kan det ju bli rätt kul, men oftast pinsamt.

Var ju tänkt att jag skulle ut till ekbacken nu på lördag. Men vettitusan...Vädret få helt enkelt bestämma:)  Jag kommer nog bli sjukt sugen på fredag kvällen;) Det är bara 25 dagar kvar på jobbet nu! Det har faktiskt gått otroligt fort, kommer ihåg när jag tyckte 67 dagarn var lite ;)

Idag ser dagen ut på följande sätt: Ut med hunden, åka och köpa nytt knäskydd (eftersom en nån jävel ha tagit mitt) och sen fotboll i det härliga vädret. Sen ska jag fan lägga mig tidigt ikväll.

/Malin




Gammal bild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0