Såå

Nu har jag festat klart till midsommar:) Hård träning blir det nu framöver...men prinsesstårta. Okej blev lite tårta nu på lunchen men men det är ju gott iaf :) Det är helt sjuukt vad jag längtar till: midsommar, cypern men främst mitt sommarlooov !:D Eller ni få kalla det arbetslös oxå men jag kalla det sommarlov ;)

Helgen va väl lite speciell...meen jag ha  lärt mig av den! Alltid något ju. Ska inte bli så igen. Jag ska mogna när jag dricker. Haha jaa det låter kanske lite konstigt men jag ha lovat mig själv det nu! Jag kan vara galen och allt det där, men det behöver inte gå för långt för att vara galen ? Så nu struntar vi i helgen och gå vidare mot nya jävulskaper!

Just det! Det är ju endast fyra arbetsdagar den här veckan! Vilket är uuuunderbart och ännu mer underbart att vi är lediga nästa måndag oxå och underbart är det oxå att jag endast ha 21 arbetsdagar kvar och tre timmar. UNDERBART!

Nu bli det att kissa bobby för att sedan åka tillbaka till mitt underbara arbete!


/Malin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0