Spelledig helg = utgång :)

Japp i kväll sker det! Jordens undergång. Usch jag mår dåligt av det. Meeen det skulle väl ske klockan sex ikväll..i Usa? Så när sker det i sverige? hmm :P

Jaja jag hoppas jag är full när det händer iaf. Jag ska börja förförfesta med mig själv, innan jag sticker på inflyttningsfest hos jennifer. Vi blir nog rätt många där, kommer dit några nya ansikten så kommer bli kul :) Storhandlade på systemet igår oxå. Blev både cider och vin, men hoppar nog vinet ikväll och spara det till nästa helg med Elin ;) Shoppade inte bara dricka utan lite kläder oxå. Blev tre linnen och en body. Blir nog bodyn i dag! Fast den är lite farlig...få bli till jeans och kavaj i såna fall :P

Hade tänkt att steka lite i dag ju...men fan vad de blåser! Jaja få se hur länge jag stå ut i blåsten :)


/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0