Tisdag...

Tisdagar är jobbiga, det enda positiva är att måndagen redan är förbi.

Jag är rätt duktig på morgonen faktiskt! Min morgon se nästan ut likadan varje dag. Jag vaknar, gör mina situps, kissa, gå ner och steker ägg, äter, sitter här, borsta tänderna, sätter upp håret och åker. Det jag menade som va duktigt med det här var ju att jag steker ägg varje morgon:P Det är väl rätt nyttigt att äta ägg? Haha jag tycker jag är duktig iaf.

På onsdag har vi match iaf. Är riktigt spelsugen nu när vi inte hade nån i helgen. Möter husqvarna hemma. Bli rätt intressant vilket lag de ha med sig, eftersom deras a-lag spelar i div 2. Jaja nu ska jag upp och borsta mina tänder!

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0