Tönt

Fy fan vilken tönt jag är...sitter och lipa till min bröllopslåt. Vet inte vrf men hela jag ryser när jag lyssna på den. Underbar låt, dock få ni inte veta vilken den är.

Haha påtal om bröllop så kom jag på en sak innan. Okej en liten snuskig tanke då (A) Nu när man är ung och så, så tycker man ju att sex är rätt bra :P Iaf jag. Meeen jag skulle vilja veta hur det är när man kommer upp i 30, 40 års åldern? Kan man bara trötta eller hållare man ..igång lika mkt då som ung? Tråkigt om man inte alls tycker om det sen eller ens partner inte ha någon lust. Jag tycker typ att sexlivet är väldigt viktigt i ett förhållande, på en skala är det typ 8/10. Finns ju sjukt mycket mer som är viktigt men det är viktigt!

Lite små tankar jag håller inom mig ;)

I morgon är det match så nu få jag sluta att lipa och sätta på någon lite rockigare låt!

/Malin




En liten malin med lååångt hår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0