Förlåt..!

Okej jag har varit kass på att skriva! Men allt är bra med mig så ni vet!


I dag började min måndag så som många andra måndagar bruka göra. Operation - gå ner i vikt. Ställde mig på vågen för att förstå hur mkt jag ska gå ner. Men så plötsligt händer det!...Jag har lyckas gå ner ett kilo senast jag vägde mig fast jag inte har försökt gå ner. Jag blev iaf överlycklig. Så kändes mycket lättare att ta på sig mina löpadojor och ge sig ut i skogen... Där blev det dessvärre en nitlott. Jag hatar att börja om med konditionen från noll, palla ingenting nu. Så blev lite intervaller mellan löpning och gång. 2*20 min löpning och 2*10 min gång. Fast mitt mål va faktiskt att bara vara ute och röra på mig i 1 h och det lyckades jag med iaf!

Så veckan har börjat helt okej!

I helgen har det varit aaaas bra! :) Victor kom hem hit till vetlanda så vi gick ut på lördag med jennifer och radenka! Vilket va väldigt lyckat ! Nästa helg verka det som det blir utgång då med..Årsfest! Fast få se om jag sticker till hotellet sen, ska upp tidigt på söndag så få väl se...Okej jag kommer att gå ut.


Från en fest till en annan - NYÅR! vad händer då? Jag vill iaf umgås med mina flickor :) Skulle vara kul att alla kan träffas samtidigt vilket blir perfekt på nyår!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0