Gympass avklarat ! :)

Jag har inga krafter kvar i kroppen nu. Helt slut pumpad efter gympasset. Jag vill ju mest köra kondition för att bli lite mindre..Så först i dag körde jag 30 min cross traning sen körde jag ett intervallpass på löpbandet i 15 min. Helt jävla slut efter det men jag fortsatte ändå med rygg,rumpa och mage. Så efter passet kunde jag knappt resa mig upp. Undra hur träningsvärken kommer att kännas i morgon.
Känns iaf bra att jag är igång! Måste bara försöka hålla det.

I morgon blir det att ta hand om hundarna, sen lektion och sen åka med crille och Jennie till jkpg där Tobbe och Denice och Bebben väntar att vi ska hälsa på dom :) Ska bli kul att få se han ! Han har blivit mycket piggare och han andas nästan helt själv nu , inte en massa sladdar som jag hatar. Fan om jag svimmar igen..

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0