Hahah

Ni ska egentligen få se hur ful jag är nu! Sitter med en vit ansiktsmask, ser inte klok ut! Tänkte ta en bild men tror inte jag kan sträcka mig så långt och låta er ser mig haha !

Annars i dag har det varit som de andra dagarna. Lugnt till säga. Pluggat, lagat kycklingpaj, träffat syskonen.

Jag har inget liv på vardagen men på helgerna är jag sjukt upptagen. Kunde det inte vara tvärtom? Jag vill ju hinna med så himla mycket på helgerna. Vännerna vill att jag ska komma upp och ner till dem (det vill jag med) och jag vill hinna med att träffa victor. Nu i helgen blir det iaf tacomys med Jennsan! Ha saknat att umgås med henne! Sen på lördag blir det årsfest :) Sen söndagen är jag borta hela dagen. Så helgen försvinner snabbt! Kommer att bli en aaaas bra helg iaf :D


/Malin




16/17 år och inga bekymmer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0