Svimmaren ^^

Oj oj oj ! Exakt två månader förtidigt blir jag faster. Kunde slutat riktigt illa men allt är bra nu iaf :) Träffade Denice i dag och hon såg rätt pigg ut efter allt ändå. Haha jaaag va väl inte så pigg själv. Asså jag är sjuk! Jag tål verkligen inte sjukhus. Som de flesta redan vet är att jag väääldigt lätt svimmar på sjukhus. Svimmade när jag skulle följa med och skjutsa mamma till eksjö förra gången och va med när hon tog blodprov så gick ut ur rummet och svimmade.Nu var det dax igen... Jag skäms sååå sjuuukt mycket när jag vaknar upp. Speciellt när det inte hände något särskilt i dag. Aldrig med sjukhus iaf...

Annars i dag har jag och Jennsan mys :) I morgon ska vi hämta vovven sen ska jag träna och träffa Linnea en snabbis innan hon börja jobba. Seeeen kanske utgång..Jag är faktiskt liiite sugen. Ha inte varit det innan men fick ett sug i dag efter alkohol och dans ;) Jaja få se hur det blir i morgon!



/Malin


Full och glad Malin i Cypern ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0