Veckan

Jag har inte luust att blogga..men såg att det va många som hade varit inne o kollat så måste väl ;)

Freya är så sjuk charmig! Springer efter mig vart jag än går och vill hela tiden sitta i knäet. Hon har inte ens kissat inne än! Fast kanske beror mer på matte. Ha inte sovit många timmar i natt utan mest fokuserat på om hon vaknar så jag ska hinna springa ut med henne.

I morgon ska jag iaf lämna bort henne i 1½ h till denice för att göra mitt matteprov. Usch usch snäääääälla låt det går vägen den här gången oxå!

Helgen är redan planerad :) Elin kommer hem från linköping så på fredag blir det tjejmys med god middag! :) Sen på lördag blir det utgång men jag fundera på att skippa den. Typ komma på förfesten bara.

/Malin



Okej hon ska inte bli en sänghund meeeen det är andra natten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0