Laddar upp bilder

Så nu har jag varit en död person under en veckas tid..Känns som jag börjar bli bättre och kan släppa lite på tankarna. Var nere i stugan i helgen vilket var underbart! Så trodde det skulle kännas bättre nu när jag kom hem. Lite bättre var det tills jag bestämde mig för att ut och gå. Usch kändes helt sjukt! Det var ju nån som saknades. Okej jag ska inte mata mer nu.

Blivit sjuk iaf. Låter som jag har rökt i 50 år, riktigt äcklig hosta. Jag som ville börja träna stenhårt nu. Få väl vänta en veckan men sen är det hård träning som gäller!

I morgon blir det att pluuuugga, ha prov på onsdag och sen tänkte jag laga lite mat i morgon. Har ni sett den reklamen när han rulla in saker i nån as smal kyckling? Jag tycker det ser sjukt gott ut så ska göra nåt liknade fast med saker jag gillar då :)

En rolig sak jag gör nu är att jag laddar upp lite bilder som jag ska framkalla, typ från midsommar 2010, 2011, kos, cypern och bobby bilder :) Ska bli kul att greja med det lite när de kommer hem hit!

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0