Linkööööping

Blir Linköping i helgen! Ska hälsa på och se hur Elin har det i den nya stora staden. Ska själv klart dricka också! Vilket jag är väldigt sugen på att göra! Jag har typ längtat i två veckor på alkohol och nu får jag dricka :D Inte nog med att jag ska dricka på fredagskvällen, jag ska även dricka på lagfesten på lördag :D

Verka som lagfesten blir hos mig också..Fast ska försöka få den hos någon annan. Jag har riktigt lust att sticka till hotellet sen så bättre vi är hos någon som är yngre som kan sitta kvar med resten av truppen typ.. så jag som är äldst kan sticka ut ;)

Jag har blivit onyttig! Jag har inte tränat på två dagar, jag har käkat mina bullar, jag ska dricka alkohol och jag ligger bara i sängen och pluggar. Mitt nya liv efter fotbollen. Nee då. Jag ska träna men palla inte i dag. Ska börja nästa vecka på gymmet och köra stenhårt!


/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0