Lust

Jag fick en sån lust att ha gó-fika med någon jag inte ha sett på länge eller inte känner. Typ bara snacka om massa skit. Sitta på ett mysigt fik när regnet öser ner och det börja bli mörkt. Låta munnarna bara prata av sig. Erkänn ni blev lite sugna nu oxå.

Jag har även lust att någon bjuder mig på en shopping och spa-helg! Typ här har du fem tusen som du få bränna bara på kläder, sen åka till ett spa och bli ompysslad. Det har jag lust med.

Sen har jag lust att åka utomlands! Typ som man ser på reklamen. En ensam vit strand, mysigt litet hus 20 m från havet. Tillsammans med en kille...Haha det har jag lust med.

Sen ...nee okej jag kan ju fortsätta i all oändlighet så kanske bäst att sluta här och nu.


I morgon ska jag iaf plugga NK (JagHatarVerkligenDettaFruktansvärdaTråkiga-Jag-Bry-Mig-Inte-Ett-Skit-Ämne!) och baka en lite kaka till brorsorna och deras tjejerna som kommer hit :) Jag har fan blivit snäll..

/Malin





Kommentarer
Postat av: Jennifer

Å va fin bild , snygging !!

2011-10-28 @ 15:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0