Mina planer!

Känns som allt börja ordna till sig nu. Jag börjar komma fram mer och mer på hur min framtid kommer att se ut och jag gillar det!

Jag har börjat längtar sjukt mkt att flytta hemifrån! Kommer att göra det as fint i min lägenhet. Jag har aldrig kännt så starkt innan att flytta hemifrån. Jag har inte haft något behov att flytta ut, men börja vilja ha mitt egna nu. Känns bra att jag ha väntat tills jag känner att jag verkligen vill flytta. Fast jag kommer inte att flytta förrens ett halvår iaf! Vilket är inom mina planer :)

Bingon i dag gick bra iaf, fast gamlingarna tyckte jag pratade för tyst..Jag skrek nästan kan jag säga! Lagpolaren skrattade typ åt mig. Sen träffade jag på mig själv som gamling. Jag kommer bli exakt som henne när jag bli gammal. Hon köpte några antal lotter till chokladhjulet och det var jag som snurrade på hjulet. Hon vann tyvärr inget nån gång och så börja hon skylla på mig! Typ att jag snurrade för lätt eller för hårt och att jag måste ju byta varv m.m. Hej Tävlingsmänniska.

Nu ska jag kolla på tv med päronen och sen väntar matteboken ..jippi :D

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0