Nervös!!

Snälllla låt det här provet går bra. Det är sjukt hur mkt mer kristen jag blir när jag har prov, ber hela tiden typ till nån att jag ska klara provet typ, - jag vet att jag inte har pluggat jätte bra men om jag bara klara det den här gången så lova jag att plugga mer nästa gång. Vem säger jag det till? Aja det är rätt skönt att prata med sig själv ibland.

Meeen det skulle vara sååå sjuukt underbart om det här provet gick bra! Kan typ 6 kap rätt bra men är osäker på de andra två. Fast jag vet liksom inte om de är dom viktiga? Jaja ska åka dit om en trekvart så ska pluuugga satan nu. Fast ni som känner mig vet väl att mitt minne är värre än en guldfisks.. Det kommer in ...och åker ut.

/Malin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0