Rolig hemlighet = gravid?

Elin ringde mig innan i dag och var as nyfiken på vad den roliga hemligheten va. Jag sa som jag har skrivit på bloggen att ingen få reda på det inom tre veckor typ. Då började hon gissa vad det var för något. Hon gissade att jag skulle få barn!??? Jaha jag har tolkat det så här:

1. Hon tycker jag börja bli tjock - hon såg mig förra veckan i bikini.

2. Hon kanske tänkte att jag vill hänga med min bröder.

3. Hon kanske tänkte att jag skrev för något inlägg sen att jag längtade liite till att få barn och att jag nu hade slutfört det.

Det knäppa är iaf att hon tyckte det va en rolig hemlighet. Här sitter jag, bor hemma, arbetslös, ha 2023 kr på kontot, plugga tre kurser på komvux. Ja men det va en rolig hemlighet det.

Idag iaf har jag varit rätt bra.

Åkte till skolan för att få reda på provet ...:), åkte o handlade, tränade, städat hela huset och ska strax laga mat!
Jag kommer att bli en bra hemmafru!

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0