Saker ni kanske inte visste om mig!

* Jag har kört klädpoker i skolan, fick av en kille hans  tröja! *nöjd


* Tänder på smarta killar..??


* Skrev dagbok till och med till studenten


* Har blivit mer omogen (töntig)


* Börjat med "hihi oj hihi" igen


* Hatar ullared..typ enda tjejen som gör det


* Spelade sims häromdagen...


* Luktar typ på min nya (underbara,fantastiska,fina, snygga, lyxiga) väska varje dag. Luktar as gott!


* Vill ha minst ...fyra barn eller inga.


*Hatar barn..förhoppningsvis inte mina egna då


* Mitt hår har växt rätt mycket.?


* Jag älskar mina högklackade skor..okej det visste typ alla.

Så nu kommer jag inte på mer...joo det gör jag men inget som ni få veta! :P

Hittade lite kort från förr i tiden, typ från olika fotbollsäsonger, konfirmationskort och ett kort som jag fick av mina vänner när jag fyllde 18 år...De hade beskrivit mig med några ord. Blev lite rädd för deras beskrivning. Skulle typ skrattat om det var någon annans kort men nu flög tankarna ist upp - är jag sån? Äsch de måste haft lite humor inblandat...Ska fråga dem i helgen vad de egentligen tycker om mig, nu efter två ½ år.


/Malin





Hahah naaw...Snäll matte du har! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0