"Ta tag i ditt liv för fan"

"Ta tag i ditt liv" sa min pappa till mig häromdagen. (För fan la jag bara till i rubriken, lät lite ..farligare.)

Det är just det jag ska göra nu! Jag måste verkligen ta tag i mitt plugg. Jag pluggar ju ingenting. Så igår kväll låg jag uppe till klockan ett och jobbade stenhårt med Nk! Ska göra det i dag med! Men dagens lektion är först och främst företagsekonomi.
Den börjar om drygt 25 min...Jag sitter bara i en lång tröja och trosor. Kanske dax att äta, ta på dig, borsta tänderna och åka dit?..Om jag har fattat det rätt så är det sista provet på det nästa vecka...vilket inte är så bra. Eftersom jag inte ha pluggat jääätte mycket på det och jag ska festa heeeela helgen... Jaja det löser sig. Först och främst NK och matten!


/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0