TJENA!

Jag har fått min första kommentar!! :D ...okej kanske inte va helt sant men blev glad :) Tack, Jennie!

Sitter och fundera på vad jag ska göra med mitt liv...Har ju typ skrivit för måååånga inlägg sen att jag tycker synd om den som bor kvar i vetlanda och är arbetslös. That´s me... Har alltid sagt att jag ska flytta här ifrån och börja om typ, meen jag börja tycka mer och mer om Vetlanda. Här är ju allt jag tycker om. Visst jag kanske behöver nog ett miljöbyte men jag trivs här. Typ glad att jag växte upp här och inte i stockholm t ex.

Sen är jag inte "fest-prissen" som ska ut varje vecka. Känns som jag ha haft den perioden, med detta menar jag att jag är inte ute efter ett studentliv med fest tre gånger i veckan, vill hellre skaffa kille och utbilda mig...Fan jag börja ju bli gammal!

Nee jag har bestämt mig, i vår ska jag jobba ( verka som det är näääästan klart på det gamla jobbet) och sen flytta till en egen lägenhet. Vet inte om det blir i Lund, växjö, stockholm, göteborg eller vetlanda men jag måste vidare i livet nu, JAG MÅSTE KLIPPA NAVELSTRÄNGEN MED MAMI OCH PAPI!! :)  Okej jag är tröööött


Förresten har ni tänkt på hur mkt jag skriver "typ" och hur mkt jag säger "typ", lite fjolligt.


/Malin




Festtiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0