Vanligt svensson liv

Ser fram mot helgen som kommer. Blir att åka ner till växjö, Linnea för att dricka, mysa och snacka skit :) Skönt att komma från vetlanda bara. Fundera redan på hur jag ska se ut och vad jag ska ha på mig.

Snart kommer Bedina, Jennie och Crille hit! Ska bli mysigt att se om lillan har växt ännu mer nu. Hon växer sjukt snabbt! Haha en liten läskig känsla är att jag själv blir sugen på att skaffa barn (jag ska absolut inte skaffa nu, jag lova!). Men tänkt vad mysigt med en familj, hus, vovve, volvo. Jaa jag ser fram mot det livet sen. Ett enkelt liv svensson liv. Trodde aldrig jag skulle bli den typen men jag tror jag är det.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0