Växjö i helgen

Ska vid fyra åka till växjö med Jennifer för att hälsa på Linnea :) Jag ska stanna hela helgen där medan Jennifer sticker hem i morgon. Hon ska snart skriva och köra upp ! Nästa vecka är jag 100 på eftersom hon är så sjukt nervös. Tror det är på tisdag. Hon vill inte berätta som ni förstå.

Kommer ihåg hur jag började störttjuta när jag fick körkortet. Trodde verkligen inte att jag hade klarat det så blev så sjukt glad.

Jaja tillbaka till helgen. I kväll ville Linnea ta med oss ut och äta som jag fattade det. Det var tydligen någon som spelade samtidigt så lär väl kanske bli nån cider då oxå. Sen på lördag blir det utgång! Hur mkt jag ska dricka beror lite på hur det löser sig med bingon på söndag. Haha nu tror ni att jag skämtar med er, men det gör jag faktiskt inte!
Jag spelar ju fotboll i Hvetlanda gif och två ggr om året får alla spelare vara med och hjälpa till i chokladhjulet, spännande va? ;) Iaf så är det min tur på söndag, vilket jag försöker byta bort men verka som ingen kan på söndag. Så i såna fall måste jag ta det lugnt på lördagen...Lite tråkigt!
'
Jaja jag borde gå och packa och fundera på vad jag ska ha på mg i kväll och i mon kväll.

Ha en bra helg!

/Malin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0